vrijdag 15 mei 2009

Verschillende kaartjes met hetzelfde papier



Vorige week, tijdens onze vakantie in Drenthe, gezellig een dagje naar Leeuwarden geweest en bij de Duif een leuk blokje met scrappapier gekocht en daar eens mee aan de slag gegaan en er deze kaartjes van gemaakt.

Wel leuk om met hetzelfde papier, toch verschillende kaartjes te maken.
En ik heb natuurlijk ook verschillende afdrukjes gebruikt die ik ingekleurd heb met mijn copic's, want ik had eindelijk mijn DCP van Clairefontaine bij de boekhandel kunnen halen,
dus dat moest ook meteen uitgeprobeerd worden...hihi

Maar kijk en geniet lekker mee

3 opmerkingen:

  1. Hoi Daniëlle

    Leuk hoor zulke heel verschillende kaartjes.
    Ik heb je trouwens op mijn blog gelinkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig kleuren allemaal. Mooie kaart. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt zeg!
    Allemaal met dezelfde papiertjes en toch zo verschillend! Super gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle