dinsdag 30 juni 2009

1 layout; 2 kaarten



Voor een groep op yahoo hebben we elke maand een uitdaging en
deze keer was dat een lay out die je na moest maken,
maar dan eigenlijk in 1 kleurentint.
Ik had daar de messy rabbit voor gemaakt,
maar toen ik toch bezig was,
heb ik die magnolia er ook maar mee gemaakt,
want die blijven leuk...hihi
De magnolia is niet in 1 tint,
maar ik vind dit papier wel erg leuk

En... 2 vliegen in 1 klap dus eigenlijk...hihi
De onderkaarten zijn wit,
maar die vallen helaas niet zo goed op

3 opmerkingen:

  1. ze zien er prachtig uit hoor die onderkaart mis je niet, en de rest van je creaties mag er ook wezen heb me dus ook als volger bij je aangesloten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daniëlle01 juli, 2009

    dankjewel Ellen en leuk dat je me gaat volgen

    groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi geworden !
    GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle