woensdag 29 juli 2009

Jongenskaartje met Ian

Ik vind het altijd zo moeilijk om jongenskaartjes te maken en
nou me deze stoere Ian is het me toch gelukt en
ik vind 'm eigenlijk nog wel leuk ook...hihi

Het papier komt uit een blok die ik een keer
van iemand over heb genomen op een scraprommelmarkt.
De pons aan de zijkant van het bruine papier is
van Martha Stewart.
Ik heb 'm ingekleurt met copics en
die knoopjes maken het net meer af vind ikzelf...hihi

Nou, vandaag een lekker dagje vrij,
dus wie weet komt er nog iets meer,
maar ja, de kids hebben vakantie,
dus dan weet je maar nooit hoe de dag gaat lopen...hihi

1 opmerking:

  1. tja het blijft moeilijk voor die mannen maar deze is prachtig ook erg mooi in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle