zaterdag 12 november 2011

Merci doosjes en taartpunten





Hallo

Hier nog wat dingen die ik ook voor de markt heb gemaakt en
die dus morgen meegaan,
want dan ga ik dus weer naar de hobbymarkt.
Het is in het Klooster in Waalre en
is van 10.30 -16.30 uur en
de toegang is gratis,
dus heb je niets te doen,
kom dan gezellig ff langs.
Er staan heel veel kraampjes met hobbyisten
op allerlei gebieden, dus misschien vind je dat wel leuk.

En na het weekend komen er nog meer dingen op,
maar die hou ik nog even tot morgen voor mezelf,
want dan heb ik de primeur op de markt en
wil je zo lang niet wachten...
kom dan morgen gezellig langs...hihi

Ik wens iedereen een fijn weekend en
wie weet tot morgen en
anders tot snel maar weer!

Lieve hobbygroetjes;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle