zondag 18 december 2011

Geurkaarsen opgepimpt





Hallo

Ik kreeg van de week weer een ingeving en
dat moest ik voor de kerstmarkt van afgelopen zaterdag
natuurlijk nog even snel maken,
zodat ik ze mee kon nemen...hihi

Dus ik plaatjes gezocht op mijn externe harde schijf,
uitgeprint op vellum, goed laten drogen en met mod podge
op een geurkaars geplakt en ook goed laten drogen.
Daarna nog verder opgepimpt met kant en bloemen en
natuurlijk 2 batterijtjes erin,
want ik wil wel dingen verkopen die af zijn,
dus daar horen ook batterijen bij en
de mensen waren helemaal enthousiast.
Voor een collegaatje nog een bestelling gehad en
helaas had ik er maar 4,
want het was een proefje om af te wachten
hoe de mensen zouden reageren,
maar als ik er meer had gehad,
dan waren ze vast en zeker ook verkocht geweest en
zo had ik nog hele leuke theepotten ook,
die waren ook zo weg en had ik dus ook
gerust nog meer kunnen hebben,
maar die laat ik van de week nog zien,
want moet natuurlijk niet alles tegelijk laten zien...hihi

Vanmiddag ff snel kaarsen bij weesten halen,
dus er volgen er nog wel meer,
maar moet eerst nog even plaatjes zoeken,
hoewel ik deze ook wel erg schattig vind...hihi

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden,
dus ik zou het leuk vinden als jullie een reactie
achter zouden laten.

Lieve groetjes van;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle