zondag 28 oktober 2012

HOBBYMARKT


                                                      Dit bericht blijft bovenaan staat tot 28 oktober,
dus nieuwe berichten kun je hieronder bekijken!

 

Hoi lieve allemaal;

Ja,  ja, het is zover.
We hebben het rond gekregen om onze 1e hobbymarkt
te gaan organiseren en
ik heb er onwijs veel zin in.

Ik vind het best een beetje spannend,
maar dat is gezonde spanning zullen we maar denken.

Gelukkig heb ik al wat aanmeldingen,
dus de kop is eraf...hihi

Ik heb al diverse websites met
uitgaanstips aangeschreven en
ook op het hobbyjournaal staat hij al,
dus na alle posters en flyers die ik
nog laat maken en op ga hangen en
bij winkels wil leggen,
hoop ik dat ik 28 oktober veel mensen
mag en kan verwelkomen.

Duimen jullie allemaal mee op een leuke,
gezellige dag die zeker voor
herhaling vatbaar moet worden?

Lieve groetjes;

4 opmerkingen:

  1. Hai Danielle,

    Wat gaaf dat je een hobbymarkt heb georganiseerd, hoop dat het een succes wordt.
    En Loon op Zand is niet zo ver weg voor mij, dus misschien dat ik wel kom kijken.
    Fijne zondag.

    Gr.Helga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Helga

      Zou leuk zijn als je ff gezellig langs komt, want dat is te doen voor jou ja...hihi

      lieve groetjes!

      Verwijderen
  2. Hallo Daniëlle

    Tijdens het zoeken naar hobbymarkten dit jaar kwam ik uit op je blog. Vond het zo'n leuk idee om ook mijn ideetjes op het web te zetten dat ik meteen ook een blog ben begonnen.

    Zal binnenkort ook contact opnemen voor meer informatie over de beurs. Is namelijk redelijk dichtbij.

    Groeten
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Danielle,

    Is het nog mogelijk om een kraam te huren voor de hobbybeurs de 28 okt in loon op zand?

    gr Renate
    www.rk-kado.nl

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle