woensdag 2 januari 2013


Hallo lieve bloggers

Als eerste wil ik jullie een heel goed, gezond, gezellig,
creatief en vooral onwijs gaaf 2013 wensen.

Mijn jaar is goed begonnen en
dat wil ik even met jullie delen,
want ben helemaal happy...ja, ik ben snel tevreden en blij...hihi

Via een actie op facebook heb ik een
dinerbon gewonnen voor een 4 gangen keuzemenu voor 2 personen,
dus daar ga ik lekker met mijn mannetje van genieten bij

Ga snel een afspraak maken met ze,
zodat we lekker kunnen gaan smikkelen.

Ja, ik het is niks creatiefs,
maar wilde het gewoon even met jullie delen...hihi

Tot snel en hierbij de 1e groetjes in het nieuwe jaar!

liefs;


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle