maandag 2 september 2013

Koffiepot met koffiebeker en koffie





Hallo allemaal

Als vervolg op de theepotten en
omdat er regelmatig vraag naar is,
nu ook een koffiepot ontworpen en gemaakt en
daarin heb ik een koffiemok en
4 zakjes met verschillende smaken koffie verwerkt.

Ik wilde er eerst 6 zakjes in verwerken,
maar ik kwam, toen ik de koffiepotten klaar had,
tot de ontdekking dat die zakjes wel erg groot waren,
dus kon ik er maar 4 in verwerkt krijgen....hihi

3 zitten er binnen in de mok en
1 zit er aan de achterkant,
zodat je daar ook wat zicht op hebt.

Ik ben benieuwd naar de reacties van jullie,
maar natuurlijk ook op de hobbymarkt en
hoop dat dit ook een beetje wil gaan lopen.

Zo, nu weer op naar het volgende project,
maar dat moet ik nog even uitdokteren

lieve hobbygroetjes;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle