woensdag 25 februari 2015

Babykaartjes met konijntjes






Hallo


Weer eens wat anders dan huwelijkskaartjes zijn
deze schattige babykaartjes.

De mal van het konijntje is van Marianne design

Het scrappapier heb ik een keer gekocht bij de Wibra en
vond ik we leuk om hierbij te gebruiken.

Het meisjeskaartje is gewoon gemaakt op een kaart en
het jongenskaartje is dubbel.
Het bovenste deel is een stuk afgesneden en
daar heb ik op de voor- en achterkant een
konijntje op geplakt en
aan de binnenkant van de kaart heb ik
een randje scrappapier geplakt.

Zo, nu weer aan de slag voor weer wat anders,
want ik heb nog meer mallen,
maar ja, de tijd he....hihi

Tot snel weer!

lieve hobbygroetjes:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle