zondag 8 maart 2015

Less is more Doorkijk kaartje met een lief meisje


Hallo

Vandaag de hobbymarkt en
dus geen tijd voor de blog,
maar gelukkig had ik deze klaar en
kon ik deze instellen voor vandaag,
dus toch nog een kaartje ;)

Dit is een doorkijk kaartje,
dus het ovaal aan de voorkant is eruit en
het plaatje zit op een ovaal met schulp
aan de binnenkant geplakt.
Het is een gewone vierkante kaart van 13,5 x 13,5 cm
Aan de onderkant zit een rand aan de binnenkant
van 13,5 lang x 6 cm breed en die kant is gerild op 1, 3 en 5 cm en
dan de kleine stukjes worden bergvouwen en
de middelste rillijn wordt een dalvouw.
De korte stukjes plak je aan de binnenkant van de kaart
aan de onderkant met de vouwlijn naar beneden,
dus de randjes aan naar boven, zodat je die niet ziet en
zo kun je hem toch nog dubbelvouwen.

Op de voorkant een mooi scrappapier van Marianne
en de leuke blaadjes er op met een paar leuke bloemetjes en
ik vond hem wel klaar, want wilde deze niet te druk maken
omdat het papier al wat drukker is van zichzelf
En Less is more zeggen ze weleens.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden,
maar in vond hem wel schattig en
ik ben benieuwd naar de reacties vandaar op de hobbymarkt,
maar die zullen vast weer leuk zijn

Graag tot volgende keer en
nog een leuke zondag!


Lieve hobbygroetjes;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle