maandag 6 april 2015

Paas theedoosje


Goede dag allemaal

Op deze 2e Paasdag wil ik jullie
nog een andere creatie laten zien
die ik gemaakt heb met Paaspapier

Ik heb helaas geen betere foto.
maar het theedoosje kennen jullie vast wel.
Deze keer zitten er naast 4 theezakjes
natuurlijk paaseitjes en paasfiguurtjes in,
dit ipv de bonbons die ik er  normaal bij doe.

Ik wens jullie allemaal een leuke 2e paasdag en
tot snel maar weer,
want wil graag aan de knutsel,
loop over met ideeën,
alleen de fut ontbreekt me momenteel,
want zit al een week tegen de griep in te vechten en
ben verkouden en heb niet veel fut daardoor helaas.
Maar ook dat gaat weer over en
dan komt het vast weer goed

Tot snel!

Lieve paasgroetjes;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle