maandag 25 april 2016




Hallo volgers;

Hierbij weer een leuk kado-kaartje

Deze is gemaakt met een Dutch Doobadoo mal en
bekleed met scrapppapier en
ik heb er een paar sokjes in gedaan

Het is een voorbeeld voor de hobbymarkt,
maar het kan zijn dat ik ze nog ga maken voor de verkoop, 
want er zijn al leuke reacties op geweest.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie,
dus het zou leuk zijn als je een reactie achter wilt laten

Zo, nu hoop ik dat ik nog tijd ga vinden voor de rest
van de Dutch Doobadoo mallen,
want ik heb een nieuwe baan,
dus niet zoveel tijd meer om te freubelen,
maar wel erg zin in mijn nieuwe uitdaging!

Lieve hobbygroetjes:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle