zaterdag 7 november 2009

Even een OT vraagje

Ik hoop zo een heel stel mensen te kunnen bereiken
die mij zouden kunnen en willen helpen.
Ik spaar momenteel nl. de servieszegels van de Em-té supermarkt,
maar vrees dat ik lang niet genoeg zegels bij elkaar krijg,
want mijn zoon wil nl. dat servies heel graag en
ja, wat moet je dan met 2 bordjes van elk?
Niet veel dus.
Dus daarom moet ik dus van elk minimaal 3 kaarten vol krijgen en
dan natuurlijk nog wat schaaltjes, mokken etc.
Dus ik hoop dat er hier mensen zijn die voor mij mee willen sparen.

Ik vergoed natuurlijk de verzendkosten en
als je wilt, dan stuur ik ook nog een kaartje mee,
maar die moet ik dan dus nog maken....hihi

Reacties graag privé op: danielle.schilders@orange.nl

Dankjewel vast voor jullie hulp

groetjes van Mike en mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle