zondag 1 november 2009

Nog verschuldigd kaartje

Sneakpeak van de roset



Dit is het kerstkaartje wat ik jullie nog verschuldigd was
omdat ik er een foto van moest maken ivm. het model,
maar hier is ie dan eindelijk.
Het is een roset gemaakt van een sooz knipvel en
het kleine rondje is eigenlijk het 4e laagje wat erop moest,
maar dat vond ik niet mooi, dus heb ik het zo opgelost...hihi
Deze heb ik gemaakt voor mijn tante,
want die maakt zelf ook kaarten,
maar kent deze vellen nog niet volgens mij,
dus ben benieuwd wat ze ervan zal zeggen.
groetjes en nog een fijne zondag en
ik ga nu nog even aan de knutsel,
want loop verschrikkelijk achter met vanalles

5 opmerkingen:

  1. heel erg leuk geworden ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi danielle
    erg leuk kaartje;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is dat geworden Daniëlle, apart om de laatste laag zo in dat kleine rondje te verwerken.

    Groetjes
    Gonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een originele en stijlvolle kaart prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Danielle heel apart.
    gr. Paula.

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle