maandag 28 december 2009

Geboortekaartjes gemaakt



                                               
                                         
Vorige week woensdag is mijn buurmeisje Luna geboren en
daar moest ik nog een kaartje voor maken,
maar door die kerstdrukte was dat er nog niet van gekomen,
dus vandaag maar eens mee begonnen,
want ik denk dat de buuf eerdaags wel thuis komt,
want ze was 5 weken te vroeg bevallen met een keizersnede,
dus Luna zal nog wel even moeten blijven denk ik.
Ik vind het altijd leuk om er iets persoonlijks op te maken en
daarom dus haar naam en geboortedatum.

Verder had ik voor kerst nog wel die andere 2 kaartjes gemaakt,
die van "in blijde verwachting" en "hoera, een zoon",
want ik was echt in de veronderstelling
dat ik wel weer een buurjongen zou krijgen...hihi
Ik heb nl. al 4 buurjongens,
waarvan 3 aan de ene kant (20, 18 en 15 jaar) en
de "broer" van Luna nog, maar die is pas 1½.
dus Michelle is ook erg blij dat ze eindelijk
een buurmeisje heeft...hihi
En die jongenskaart... die komt vast wel weer op.

Zo, weer eens wat anders als die mannenkaarten,
hoewel ik die vandaag ook nog 4 heb gemaakt
van de overhemden die ik nog had liggen,
maar daar zal ik jullie niet meer mee lastigvallen...hihi
Wil je ze nog wel zien, mail me dan even,
dan stuur ik de foto's wel even door.

Verder nog een fijne avond en
veel plezier met wat je nog gaat doen

groetjes van:

6 opmerkingen:

  1. hoi danielle
    wat een schitterende kaarten
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daniëlle wat een super schattige geboortekaartjes en je mannenkaarten vind ik ook geweldig, leuk gedaan met dat gevouwen overhemd.
    Dank je wel voor je leuke reacties en ik wens jullie een mooi en gezond 2010.
    liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Danielle,

    Had het kaartje voor je nieuwe buurmeisje Luna al over de lijst gezien. Maar je andere 2 kaartjes zijn ook reuze leuk geworden. En eindelijk een buurmeisje zo te lezen! Leuk!

    Groetjes karin (KV)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer heel mooi meis...vooral dat kaartje van Luna....
    liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaarten,ik moet ook nog een geboorte kaart maken dus mag ook wel aan de slag

    goed uiteinde en een gezond en creatief 2010

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes Danielle, ze zijn erg lief!
    Gefeliciteerd met je nieuwe buurmeisje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle