donderdag 24 december 2009

Nog wat mannenkaarten gemaakt





Gisteren nog wat kaartjes gemaakt met de overhemden,
want die had ik dinsdagavond vast zitten te vouwen.
Nou heb ik er nog een stel liggen, maar ja,
je kunt niet alles tegelijk hé?
Dus hier vast een paar om jullie te laten zien,
want als ik ze allemaal laat zien, dan wordt het wel eentonig,
maar ik moet nog meer dingen doen vandaag,
dus wie weet heb ik nog wel meer te showen vandaag...hihi

Voor het geval ik niet meer langs kom vandaag,
wens ik jullie bij deze vast een hele fijne kerstavond en
hele gezellige kerstdagen en tot snel,
want ik kom dit jaar zeker nog wat laten zien...hihi

Lieve kerstgroetjes van:

6 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk zeg, die overhemden. Hooe maak je die meis, zou ik ook wel willen voor mannenkaarten. Voor jou en je gezin hele fijne feestdagen en een creatief 2010!

    KerstGroetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mannenkaartjes, heel bijzonder, maar super gaaf! Ook namens mij hele fijne kerstdagen voor jou en je familie!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee Jelleke,
    Wat een leuke mannenkaartjes! Gaaf die overhemmetjes.
    Fijne kerstdagen!
    liefs,
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaarten
    ik wens jou ook hele fijne kerstdagen en een gelukkig gezond en creatief 2010 toe
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat onwijs gaaaaf zeg. Ik ben eerlijk gezegd ook wel heel erg benieuwd hoe het vouwpatroon is van de overhempjes... Vind het wel erg leuk om daarmee een kaart te maken voor een man. Want gek genoeg is dat het enige kaarten onderwerp waar ik vaak nog wat moeite mee heb.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk hoor!
    heb je voor mij hier een beschrijving van?

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle