zaterdag 13 maart 2010

Gelukkig weer wat tijd om iets te maken en....iets leuks!




Naast het maken van verschillende kleuren
kettingen en armbanden (die ik nog moet laten zien)
zijn dit een paar kaartjes die ik de afgelopen dagen gemaakt heb,
want ik was wel lekker een paar dagen vrij en
ja, dan plan je om lekker te kunnen freubelen,
maar dan komt er natuurlijk altijd weer iets tussen...zucht

Michelle is al ruim een week thuis, heeft veel last van hoofdpijn,
dus nou uitzoeken of we een oorzaak kunnen vinden,
maar wie weet hoelang dat nog duurt en
zo tobben we maar wat aan en bezoeken we dus
af en toe tussendoor even de huisarts.
Wel een aardige man hoor,
maar je kunt er maar beter niet te veel komen, toch?
Dus nu maar afwachten waar het van is en
hopen dat we dat snel weten en dat het snel over is,
want ze loopt er al 2 maanden mee,
maar de laatste tijd is het veel erger, zelfs met steken,
dus niet prettig en erg lastig en
aan je kind moeten ze niet komen, toch?

Dus ondanks dat heb ik toch nog wat kunnen doen en
daar is dus dit uitgekomen....hihi
Ik hoop dat jullie ze ook weer leuk vinden.

Maar ik heb ook nog iets leuks gedaan.
Ik heb gisteren, samen met mijn ouders,
een screentest gehad bij Brabant10 (regionale zender)
voor "you make me feel so good" en
dat is een metamorfose-programma,
dus hoop dat ik volgende week een positief telefoontje krijg en
dat we doorzijn, want van de 36 gaan er 18 door,
dus we hebben 50% kans, dus best veel...hihi
Wil je zien wat het is, kijk dan op deze link en
dan op 1 van de afleveringen om ze te bekijken.

Dus ik hoop dat jullie voor me willen duimen
voor een goede afloop en
dat ik jullie volgende week goed nieuws kan brengen...hihi

Iedereen nog een fijn weekend verder en tot snel

Lieve groetjes

3 opmerkingen:

  1. prachtige vrolijke kaartjes zijn dit en we zullen duimen voor je

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey leuke kaarten meid echt super
    en ik zal voor je duimen hoor dat je door bent. en hopen dat het niets ernstig is met je dochter meid want inderdaad aan je kinderen moet ze niet komen

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Danielle,

    Wat heb je weer een leuke kaarten gemaakt.
    Vervelend dat je niet weet wat er met je dochter aan de hand is, ik hoop dat jullie er snel achter komen wat er is.
    En ik hoop dat je door bent voor you make me feel so good, ik kijk er altijd naar en vind het een leuk programma, ik zal voor je duimen.

    Gr.helga

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle