vrijdag 26 maart 2010

ON-WIJS-GAAF nieuws!!!

Hallo allemaal!!

Zoals jullie weten had ik mezelf en mijn ouders opgegeven
voor een methamorfose bij Brabant10.
Helaas waren we daar niet door gegaan,
maar nou hadden ze op radio 8fm weer een leuke wedstrijd en
ik, zo gek als ik ben, had mezelf opgegeven.


Is jouw lijf klaar voor de zomer? Nee?
Klik HIER en geef aan waarom jij nog wat kilo's kwijt wil.
                                                          Je maak dan kans op New You-pakketten
                                                                inclusief een New You-avond met

                                                 ondermeer visagie, hairstyling, modelfotografie,
                                                        l
imo-vervoer en op 1 jaar gratis sporten!

                                                               Als je slank de zomer in wilt,
                                                       moet er in de lente gewerkt worden en
                                                                  Radio 8FM helpt je daarbij!

                        Geef jezelf op voor deze actie en luister naar Rijk &Van Brabant!
                                      Deze actie is powered by Slimgym Sport &Lifestyle


Dit had ik gemaild:

Waarom wil jij voor de zomer enkele kilo's kwijt raken?

Ik ben zelf al wel bezig, maar het staat momenteel stil en ik wil erg graag nog 10-20 kilo kwijt en
omdat ik dit jaar 40 wordt en ze zeggen dat het leven bij 40 begint,
zou ik graag mijn "nieuwe" leventje slank beginnen en
bij een "nieuw" leven hoort natuurlijk een nieuwe coupe en kleding, dus daarom zou ik het erg leuk vinden om te winnen en een nieuwe ik te worden

En wat denk je....bellen ze me gistermorgen om 9 uur op...haha!

Ik heb het new you-pakket gewonnen en
maak ook nog kans op 1 jaar gratis sporten,
maar daar wordt de winnaar maandag van bekent gemaakt,
dus moet ik maandagmorgen ook weer beschikbaar zijn.
Alleen wat wil nou, ik ga op maandagmorgen met mijn schoonzusje
altijd sporten en stel nou dat ze bellen, dan ben ik misschien wel daar....
wat een bak hé?
Bellen ze en dan moet ik zeggen dat ik in de sportschool ben.....hihihi

Nou, dat jaar gratis sporten hoef ik niet persé,
want daar ben ik al mee bezig,
maar ik wilde dat pakket errug graag winnen en
dat heb ik dus en wat zit erin...
* hairstyling
* visagie
* modelfotografie en
* limo-vervoer

Is dat gaaf of is dat gaaf?

Ik ben echt helemaal in een jubelstemming en
het is 8 juli, maar de rest hoor ik nog,
maar ben nu al helemaal happy,
dus mijn week kan niet meer stuk en
dan vandaag Michelle haar verjaardag nog en
morgen vieren we het, dus ik feest gewoon mee voor mezelf...hihi

Nou, ik ga  nog even genieten en jullie horen nog van me,
want morgen of zondag maken we de winnaar van de blogcandy bekent

groetjes van een happy:

2 opmerkingen:

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle