zondag 2 mei 2010

En...het boekje voor mijn moeder














Hoezo is mijn moeder verwendt met haar verjaardag?...hihi

Dit boekje heb ik dus ook nog voor haar gemaakt en
in het doosje gedaan en het in zijn geheel gegeven,
dus het doosje met de labels en dit boekje.

Wij waren dus bijna 3 jaar geleden alweer,
naar het afscheidsconcert van BZN geweest en
ik heb daar na de pauze bijna de hele tijd
voor het podium gestaan en wat foto's gemaakt,
want we zaten zover naar achteren dat ik dat
van daaruit niet kon doen, of je zag er niets van....hihi
Maar ik kwam deze toevallig laatst nog tegen en
het boekje stond ook nog op mijn
"dingen te doen"-lijstje en dat was nu een goede reden.
Dus van de week dit boekje ook nog gemaakt en
ze vond het helemaal leukkie!
En daar gaat het toch om, niet dan?

Ik heb expres aan de binnenkant niet echt
dikke bloemen ofzo gebruikt
omdat ik dat zonde vind als dat allemaal plat gaat,
dus heb ik het opgelost met randjes, andere bloemen en
embellishments en ik vind hetzelf wel geslaagd eigenlijk...hihi

Zo, vandaag weer wat andere dingen doen dan knutselen vrees ik,
want ik wil eigenlijk onze slaapkamer onder handen gaan nemen,
maar helaas hebben we ook een lek in de douche en
de loodgieter kan pas dinsdag komen,
dus hoop dat de schade mee gaat vallen,
want het geld kun je natuurlijk maar 1x uitgeven en
dat lek, dat zat natuurlijk niet onze planning...grrrr
Dus hoop dat ik de slaapkamer niet uit hoef te stellen,
maar we gaan vandaag gewoon lekker kijken
voor verf of behang, want weet eigenlijk nog niet
wat ik precies op de muren wil, dus even ideeën opdoen en
vanavond weer op tijd op pad naar Utrecht,
want dan ga ik met mijn moeder naar de musical Joseph.

Iedereen een fijne zondag en
ik vrees dat het een natte zondag wordt.

Lieve groetjes van:


4 opmerkingen:

  1. jeetje meid ik ben een paar dagen weg en je hebt weer een paar hele mooie creaties op je blog staan echt super hoor

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk boekje. Dat vind je moeder vast heel mooi!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whow wat een prachtig boekje, hier zal ze vast super blij mee zijn geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een verrassing voor je op mijn blog staan, kom je even kijken.

    Groetjes
    Gonne

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle