woensdag 12 mei 2010

Weer een award!


Deze award van de week gekregen van Gonne

Altijd een eer om een award te krijgen, toch?
Ik geef 'm dan ook met liefde door aan
een paar dames waar ik toch wel "fan" van ben en
dat zijn:
1: Dora

En verder iedereen die 'm mee wil nemen...
neem 'm lekker mee, want je verdient het.

Verder nog even laten weten dat we hier in de rommel zitten.
We zouden deze weken (ik heb vakantie)
onze slaapkamer gaan doen, maar daar is,
helaas, de badkamer bijgekomen,
want we zaten vorige week met een lek
door een verstopping en nou de badkamer
toch al half gesloopt is, gaan we 'm maar even
goed onderhanden nemen....hihi
Dus de spulletjes al uitgezocht en
nou wachten op de spullen en
de tegelzetter, die helaas pas begin juli kan,
dus nog even in een "geinproviseerde" douche en
dan hopen dat het over 2 maanden al een eind klaar is,
zodat we weer lekker kunnen genieten van de de badkamer...hihi

Dus als jullie me missen,
dan weten jullie nu waar ik uithang,
dus helaas niet in mijn hobbyhok...zucht
Maar dat hoop ik de komende dagen nog wel te doen,
hoewel als morgen het behangen klaar is in de slaapkamer,
dat ik daar weer kan gaan soppen enzo,
dus ben bang dat het de komende dagen er niet in zal zitten,
maar ik doe mijn best, want moet ook een keer ontspannen, toch?

Nou, ik hoop tot snel en
wens iedereen vast een fijne hemelvaartsdag!

liefs van:

4 opmerkingen:

  1. oow wat lief van je! heel erg bedankt! en tjee je zit goed in de rommel zeg... veel succes met alles!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je award, en succes met je verbouwklusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat lief van je! succes met de verbouwing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award en dank voor het doorgeven en de lieve woorden, ik zal de award eerdaags even plaatsen. En succes met de verbouwingen...!

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle