donderdag 2 december 2010

schattig kerstmeisje


Hallo lieve allemaal

Hier ben ik eindelijk weer met iets
wat ik gisteren gemaakt heb.

Ik vind haar zelf erg schattig,
maar ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden.

Het is een kaart van een patroon dat we op de beurs
in Gorinchem gekocht hebben en
het is opgebouwd uit delen gekleurd papier,
de randen zijn geprikt en het wit is bedekt met glitters.

Het was een heel werk, vooral met de glitters
was het stoeien en die zaten overal,
maar het resultaat mag er zijn, toch?

We hebben nog 2 andere patronen,
maar die moet ik nog maken,
maar eerst heb ik nog iets anders op
de agenda staan en dat moet volgende week
vrijdag afzijn, dus daar moet ik eerst mee aan de slag.

Maar jullie kunnen nu vast hiervan genieten en
ik hoop snel weer iets te kunnen laten zien.

Fijne dag en als je er niet perse door hoeft,
dan lekker binnen blijven met die kou hoor!

Lieve groetjes:

Daniëlle

1 opmerking:

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle