vrijdag 24 december 2010

Even een kerstgroet en ff bijkletsen....


Lieve allemaal

Hoe vinden jullie mijn moderne,
zelfgemaakte kerstboom?
Ik heb 'm op een workshop gemaakt en
vond 'm leuker dan een gewone kerstboom,
dus deze staan ondertussen al 2 weken
in mijn huiskamer te pronken en
sinds vandaag vergezeld door kadootjes...hihi
Maar wilde 'm toch even met jullie delen.

Verder ff bijkletsen met (hoop ik) goed  nieuws;
Zoals ik in mijn vorige berichtje meldde
komt mijn man per 1 jan. op straat te staan
omdat zijn contract niet verlengt wordt,
maar we hebben een klein lichtpuntje en
dat wil ik even met jullie delen.
Vanmiddag is hij op gesprek geweest en
het zag er positief uit,
dus we gaan met een iets prettiger gevoel
de kerstdagen tegemoed en
volgende week weten we meer,
maar wilde dit toch even met jullie delen.

Verder wens ik jullie hele fijne kerstdagen en
vier het met veel plezier op de manier
zoals je dat zelf wilt en gaat doen en
ik hoop met veel lieve mensen om je heen
die je dierbaar zijn!!

Lieve kerstgroetjes van;

3 opmerkingen:

  1. Dat is een heel goed bericht:)
    Geniet van d efeestdagen :)

    Het is een leuke boom ,weer eens iets anders...

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wouw erg leuke boom danielle
    echt super en idd weer ens wat anders als een gewone:D;)
    jullie ook hele fijne kerstdagen en een gelukkig gezond en creatief 2011
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Danielle,

    Super meid, heb net de afdrukjes ontvangen, erg leuk.
    Hele fijne jaarwisseling en een heel goed 2011, met veel gezondheid en geluk.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle