zondag 6 februari 2011

Terug van weggeweest


Hallo allemaal

Het is alweer een week of 6 geleden
dat ik hier langs ben geweest,
maar heb ondertussen zoveel gedaan,
dat ik aan knutselen bijna niet toegekomen ben,
maar vanaf nu hoop ik weer regelmatig
iets te laten zien hier en
hoop ik dat jullie dan weer gezellig
wat reacties achterlaten,
want dat vind ik altijd erg leuk om te lezen.

Dit kaartje heb ik voor een collega gemaakt,
want haar dochter gaat op kamers wonen,
dus vroeg ze mij om een kaartje te maken en
ik ben de beroerste niet...hihi
Gelukkig vond ze 'm erg leuk,
dus hoop haar dochter ook,
maar dat hoor ik vast nog wel.

Zo, hoop vandaag nog wat andere kaartjes te maken
om ze hier aan jullie te laten zien,
want de kaartjes die ik afgelopen tijd gemaakt heb,
waren in opdracht en heb ik vergeten op
de foto te zetten omdat ze snel op doorreis gingen,
dus helaas kan ik die niet laten zien,
maar dat hoop ik allemaal goed te maken vanaf vandaag.

Ik wens jullie nog een hele fijne zondag en
veel plezier met wat je gaat doen en
hopelijk weer tot snel!

Lieve groetjes;

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart zeg, helemaal toepasselijk,
    fijn dat je er weer bent,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje danielle
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Daniélle
    weer een leuk en origineel kaartje....
    Fijn je weer eens horen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle