zondag 17 april 2011

Babykaartjes



Eindelijk weer eens tijd gehad om iets te doen,
want ben weer met mijn dochter aan het dokteren.
Dit weekend, al 3x op de huisartsenpost geweest,
dus dan weet je het wel,
maar nu weer terug en kan ik deze even
laten zien, want die heb ik vanmiddag nog gemaakt.

En wie vind dit nou geen leuke gelegenheid, toch?

De bovenste is voor iemand
die weleens bij ons heeft gewerkt,
maar eigenlijk bij de conculega werkt
(we hebben dezelfde inkooporganisatie) en
de onderste is voor haar moeder,
die op het magazijn werkt en
met carnaval vaak bij ons invalt.

Ik ben benieuwd wat ze er van vinden,
maar ze zullen het vast erg leuk vinden
dat wij aan ze gedacht hebben.

Verder wens ik jullie nog een fijne zondag en
hoop snel weer iets te laten zien.

Lieve groetjes;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle