maandag 4 april 2011

Nieuwe artikelen op mijn verkoopblog

Hallo allemaal!

Eindelijk weer een berichtje van mij.
Ik heb nog even niets te showen,
maar ik heb ook niet stilgezeten de afgelopen tijd.
Ik heb nl. al mijn spullen uitgezocht en
heb het een en ander in de verkoop gegooit,
dus als je zin hebt om te gaan snuffelen,
schroom niet, klik op de link:
 http://danielleshobbymagazijn.blogspot.com/
en ga rustig even kijken of er wat voor je bijzit.

Op de 1e pagina staan de "verkoopregels"
dus wie weet hoor ik nog wel van je.

Ik wens jullie nog een fijne avond en
wie weet tot horens en
anders hoop ik snel iets te kunnen laten zien,
want ben druk bezig met bestellingen en
als ze klaar zijn, dan vergeet ik ze vaak op de foto te zetten
omdat ze dan weer meteen weggaan,
maar hoop dat de volgende keer niet te vergeten...hihi

Tot snel!!

Lieve groetjes;

2 opmerkingen:

  1. Volgens mij klopt de datum (jaartal) niet op je verkoopblog!

    Groetjes,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat klopt Gerda

    Dat komt omdat ik iets bovenaan wilde zetten en uit moest zoeken hoe dat werkte en toen ik dat ontdekt had, klopte de rest niet, dus nu moet ik de datums aanpassen om iets boven te zetten, want ik was bij die anderen heel veel foto's kwijt en die heb ik gelukkig weer terug, dus durf het nu niet meer te veranderen...hihi

    groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle