zaterdag 18 juni 2011

Bierfles kado




Hallo;

Soms heb je weleens van die dingen je die bewaard,
voor .."misschien kan ik er nog iets mee"
Hebben jullie dat nou ook?

Nou, ik dus wel en heb een paar keer bussen
van chips bewaard en ineens kreeg ik van de week
een ingeving om er iets mee te doen en
voile la...een bierflesje is geboren.
Ze kunnen natuulijk van elk merk gemaakt worden,
maar hier hebben we toevallig nu alleen Jupiler in huis.
En het leuke van dit blik is dat er nog een
echt bierflesje in kan ook,
dus dat is ook leuk om kado te geven.

Misschien een snel idee voor vaderdag en
anders leuk om gewoon kado te geven aan een man en
je kunt er natuurlijk altijd nog een kaartje of
geldenvelopje aanhangen of erbij doen.

Ben benieuwd wat jullie van mijn "ingeving" vinden,
dus berichtjes zijn altijd leuk en dus erg welkom.

Ik wens iedereen nog een fijn weekend en
voor morgen een fijne vaderdag!

Lieve groetjes;

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee Daniëlle, laat hier nou ook nog zo'n chipsbus staan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel wat anders voor een mannen cado. Ek vind dat erg leuk. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee zeg heel apart kadootje zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf idee, en inderdaad heel leuk om kado te geven.


    Gr.Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er heel leuk en gezellig uit en leuk om cadeau te geven

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle