donderdag 23 juni 2011

Kaart voor mijn 16 jarige zoon


Hallo

Mijn zoon Mike is gisteren 16 geworden en
wat maak je voor zo'n jongen nou voor kaart.
Nou, hij is helemaal in de ban van zijn scooter,
alleen heeft hij de pech dat hij eerst
zijn bromfietsrijbewijs moet halen en
dus zal hij nog een paar weekjes moeten wachten
voordat hij mag rijden....dat is balen.
Dus om 'm op te peppen heb ik
een kaartje gemaakt met een brommer...hihi

Hij vond 'm gelukkig wel leuk en
heeft 'm ook al vol trots aan vaders, zus,
opa en oma geshowd,maar ja,
rijden dat is dus nog verboden voorlopig.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden,
dus een reactie is altijd welkom.

VERDER NOG EVEN DIT:
Op mijn verkoopblog staat nu een aktie
ivm. met deze feestelijke aangelegenheid.
Dus het is altijd de moeite waard om even te kijken.

Verder wens ik iedereen nog een
hele fijne dag en
hopelijk weer tot snel!

Lieve groetjes;

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! voor een 16 jarige jongen die dol is op zijn scooter zeer toepasselijk!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is dit stoere kaartje, en nog gefeliciteerd met je zoon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super stoere kaart heb je voor je zoon gemaakt. Nog gefeliciteerd met zijn verjaardag.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle