vrijdag 19 april 2013

Nieuw bedacht...leuk om kado te geven


Hoi hoi

Hierbij weer een nieuwe creatie van mij.

Ik wilde eens een keer iets anders en
iets wat compleet was en
toen in het zag liggen in de winkel wist ik
dat ik daar iets mee moest doen...maar wat.
Na even nadenken was het idee zo geboren,
maar ja, toen de uitvoering nog...hihi

In deze kokers zitten namelijk 
een keukendoek, een theedoek en een vaatdoek,
dus een leuk compleet kadootje voor bijv.
een verjaardag, maar ook voor moederdag of
iemand die op zichzelf gaat wonen.
Maar misschien weet je zelf nog wel een leuke
gelegenheid en komt het daarvoor goed van pas.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden,
dus laat je een reactie achter?

En let op, hou dit blog in de gaten,
want er broeit nog een ander idee...hihi

Lieve hobbygroetjes;


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle