zondag 21 april 2013

Nog een nieuw idee geboren...



Hallo allemaal;

Goh, wat ben ik toch lekker bezig geweest,
al zeg ik het zelf...hihi

Dit was dus mijn andere idee waar ik 
mee bezig was en ik heb het weer 
uit kunnen voeren, zoals jullie zien.

Ik ben dan ook benieuwd wat jullie
hier weer van vinden.

In deze kadoverpakkingen heb ik zitten;
een badhanddoek en een washandje en
ik heb hem afgewerkt met een zeepketting.

Dus ook weer een leuk compleet kadootje,
wat leuk is om te krijgen, maar zeker ook leuk is
om te geven voor een leuke gelegenheid.

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden,
dus kom maar op met die reacties.

Nu zijn mijn ideeën wel een beetje op hoor,
dus hoop dat ik snel weer wat tijd vind
om weer wat te maken, al is het maar als aanvulling...hihi

Lieve hobbygroetjes;


1 opmerking:

  1. Hoi Danielle wat een erg leuk idee.
    Leuk gemaakt.
    Creatieve groet, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle