maandag 31 augustus 2009

2 awards ontvangen


Hallo meiden

ondanks mijn ingelaste vakantie-break heb ik toch leuk nieuws,
want ik kreeg van Caro zomaar deze 2 awards....Joepie!
Bij de bovenste mag je zeven dingen over jezelf vertellen
waarvan je denkt dat die interessant zijn voor de lezers van je blog.
Maar zoveel valt er niet te vertellen, want veel staat al in mijn profiel.
Maar ik ga het toch maar proberen:
1: Ik ben getrouwd met Peter (al bijna 17 jaar)
en heb 2 kids, Mike van 14 en Michelle van 12,
die natuurlijk ook mijn trots zijn,
ook al zijn ze flink aan het puberen...zucht
2: Ik werk 18 uur (4 middagen) per week
als verkoopster in een winkel met
oa. dames- en kinderkleding, ondergoed en
bed- en badtextiel en is erg leuk om te doen.
3: Mijn grootste hobby is kaarten maken en
daarbij natuurlijk computeren,
om oa. leuke ideetjes op te doen...hihi
En ik zou het leuk vinden om in een designteam te zitten,
alleen ontbreekt het me daarvoor te veel aan tijd vrees ik,
maar wie weet komt het er nog eens van...hihi
4: Ik vind het ook leuk om met wedstrijden mee te doen,
want dat is weer een uitdaging en heb je vaak weer een idee.
5: Ik ben ook dol om sol's, zodat je zelf niet hoeft te denken,
maar alleen papier bij elkaar hoeft te zoeken...hihi
6: Ik ben jaaaaren geleden met 3D, wat ik soms nog doe,
vooral als ik kaartjes maak voor de demo's bij Lumar in Tilburg,
maar ik maak het liefst scrapkaarten met stempels.
7: Ik vind het erg gezellig om met anderen te hobbiën,
dus als je zin hebt, ben je altijd welkom

Nu mag ik deze awards nog doorgeven aan een aantal mede-bloggers:
1: Paula: want ze maakt erg leuke kaartjes en
ik wist dus niet dat je in Den Bosch was,
want anders had ik je wel aangesproken meid..sorry
Haar blog is: http://paulascards.blogspot.com/
2: Allet: omdat ze altijd van die leuke creaties maakt en
om haar te verrassen met een award terug
Haar blog is: http://creallet.blogspot.com/
3: Jacqueline: want ook zij maakt mooie dingen en
dat is ook wel een award waard, ook al heeft ze 'm al...hihi
Haar blog is: http://coloryourdream.blogspot.com/

Mocht je er nu niet bijzitten,
niet getreurd, want je komt vast nog wel aan de beurt...hihi

En...mocht iemand mij kunnen vertellen
hoe ik een link in de naam kan maken,
dus zo, dat als je de naam aanklikt, meteen op de goede site komt,
dan hou ik me aanbevolen voor de uiteg,
want dat is wel mooier dan al die losse bloglinks eronder

6 opmerkingen:

  1. Hee Danielle, dat linken van namen of iets anders is heel makkelijk. Als je een nieuw bericht maakt dan heb je in het kader bovenin van die tekentjes staan waar je kleur kunt veranderen of vet wil maken. Ik geloof dat het 5de of 6de button is waarmee je kan linken en dan kun je daar ook aangeven of je een email link wil geven of een http link of nog anders.... probeer het maar eens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, en wat je wil linken moet je natuurlijk wel eerst even selecteren hè. De compu weet niet vanzichzelf wat jij wil linken....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je awards en zoals Karin vertelt klopt het zo heeft ze het mij ook geleerd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteert met je Awards je verdiend ze Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Karin

    dankjewel voor de uitleg en ik zal het eens gaan proberen bij het volgende waarin ik wil linken, maar ik begrijp dat het ook in het bericht toegevoegd kan worden, want heb net even gekeken en toen stond er de link van mijn handtekening in?!

    groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ellen en Nellie

    dankjewel voor jullie lieve reacties en ik ben er natuurlijk zelf errug blij mee...hihi

    groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle