maandag 3 augustus 2009

Even een vervolg op mijn honkbal-kaartje....

Zoals jullie hebben kunnen lezen
had ik voor een van mijn bedrijfsleiders een kaartje gemaakt
omdat hij 40 werd en daar niet blij mee was...hihi.

Nou, vandaag op het werk werd ik bij binnenkomst
meteen bedankt voor de onwijs leuke kaart en
hij was er helemaal blij mee, dus dat kon niet beter, toch?
Ik vond het echt een compliment.

Maar wat wil nou?
Hij was gisteren jarig en toen had hij een toernooi in Tilburg,
waar hij dus ook woont en
na afloop waren er nog leden van zijn team
mee naar zijn huis gegaan om het barbequevlees
wat ze nog overhadden nog meer te marineren en
ik denk ook om een klein feestje te vieren,
maar dat vertelde hij er niet bij....hihi

Nou had hij die kaart aan zijn teamgenoten laten zien en
die vonden 'm ook helemaal geweldig en
er was er zelfs 1 bij die zelf in november 40 wordt en
die kaart wel 400x wilde hebben (ik denk als uitnodiging ofzo)
Nou, is dat een compliment of niet?
Nou zie ik het niet zitten om die kaart 400x te maken,
hoewel het wel een leuk handeltje zou zijn,
maar 400 kaarten voor november, dat is wel erg veel...hihi
Ik denk dan ook niet dat het door zal gaan, maar wel leuk
om te horen dat ze de kaart zo leuk vonden,
ook al staat er eigenlijk een kinderplaatje op,
want zo reageren volwassenen vaak,
maar ik vind ze ook cute, net als de magnolia's, Sugar Nellies etc,
dus mij maken ze met elk kaartje blij...hihi

Zo, dit was het vervolg op de kaart,
want daar was om gevragen en
ik moet zeggen....ik vond het wel een onwijs compliment
om dat allemaal te horen...hihi

heel veel liefs:

2 opmerkingen:

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle