zondag 9 augustus 2009

Demo-kaartjes gemaakt





Aanstaande zaterdag heb ik een demo
op de open dag bij Lumar hobby in Tilburg en
daar moet ik de nieuwe cuttlebug embossingmallen
gaan demonstreren en
daarom vast een paar voorbeeldjes gemaakt en
die wil ik jullie vast laten zien.
Ik heb van hun het materiaal gekregen en
de mallen voor de cuttlebug en daar moet ik
dan iets mee maken voor de voorbeelden,
dus het is een beetje inproviseren om iets te maken,
omdat ik alleen spullen kan gebruiken die zij verkopen en
dan kun je vaak niet maken wat je gewendt bent
omdat je dan alles kunt combineren wat je wilt,
maar ik vind zelf dat ik het er niet slecht afgebracht heb...hihi
Heb je dus a.s. zaterdag niets te doen,
kom dat gezellig een kijkje nemen bij Lumar,
Korvelplein 199 in Tilburg ;)
Nog een fijne zondag verder en
ik ga kijken of ik nog wat kan knutselen.

Lieve groetjes:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle