zaterdag 5 maart 2011

Hobbymarkt

Op zondag 20 maart ga ik in Waalre op een hobbymarkt staan en
daarom ben ik momenteel niet echt aanwezig,
want ben druk aan het freubelen voor die dag.

Ik ben bezig met kadodoosjes die ik zo wil verkopen,
maar ook als kant en klaar-pakketje,
zodat de mensen ze kunnen kopen om ze zelf thuis te maken.

Maar ook kaarten wil ik nog een stel maken om te verkopen.

En ook breng ik hobbyspullen mee om te verkopen,
oa. stempels, knipvellen, inkt, boekjes etc.
Want soms moet je je spullen eens uitzoeken en opruimen, toch?

Dus iedereen die zin heeft om te komen is welkom
op zondag 20 maart van 10.30 uur tot 16.30 uur
in het Klooster aan de Hoogstraat 6 te Waalre (dorp)
De entree is GRATIS

Deze dag wordt georganiseerd door pepitogeschenken en
ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan,
want het is voor mij de 1e keer dat ik op zo'n markt sta,
dus vind het wel een beetje spannend over hoe het gaan en
ik zou het leuk vinden als jullie ook gezellig langs zouden komen,
want er staan nog meer mensen met allemaal andere hobby's en
wie weet zit er wel een nieuwe "verslaving" voor je bij?!....hihi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle