maandag 21 maart 2011

VERKOOPMAGAZIJN GEOPEND!

Hallo lieve mensen:

Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest om
de stempels die ik wil verkopen op mijn verkoopblog te zetten.

Er komt nog meer bij, oa. ook stempelinkten etc.
dus hou die blog in de gaten.

Je kunt er ook volger worden,
dus dan ben je als eerste op de hoogte
als ik weer iets nieuws op mijn blog gezet heb.

Ook staat de link in de zijbalk van deze blog,
dus ook via die link kun je er komen.

De link naar die site is: http://danielleshobbymagazijn.blogspot.com/ en
de blog heet dus Daniëlle's hobbymagazijn.

De "verkoopregels" staan op de blog vermeld,
dus kom gezellig ff een kijkje nemen en
zit er iets voor je bij, dan hoor ik het wel op
danielle.schilders@orange.nl

groetjes en tot snel;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle