zondag 6 maart 2011

Nog wat kaartjes



Ik kwam deze kaartjes nog tegen op mijn fototoestel en
bedacht ineens dat ik deze nog niet
aan jullie had laten zien, dus bij deze.

Ze zijn gemaakt met mallen van Crealies en
heb ze zelf in model gesneden uit een dubbele kaart en
de rand dus door de mal heen geëmbost en
afgewerkt met een 3D plaatje uit een
blokje van de Action en afgewerkt met een bloem of
randje gekleurd papier om het af te maken,
want dat oogt toch leuker vind ikzelf.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en
een berichtje is dus altijd welkom.

Verder nog een fijne carnaval voor de feestneuzen en
anders veel plezier met wat je gaat doen!.

Groetjes van;

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi, als ik mocht kiezen zou ik gaan voor de tweede.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaarten danielle
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle