vrijdag 30 april 2010

Kaartje voor mijn moeder


Dit kaartje heb ik gemaakt in opdracht.
Hij is voor mijn moeder bestemd,
want die wordt vandaag 65 jaar en
haar collega's van haar vrijwilligerswerk
zijn vanavond ook uitgenodigd op het feest en ja,
dan kun je niet met lege handen komen, toch?

Wat ikzelf kado ga geven,
dat laat ik morgen zien,
want je weet maar nooit of ze nog langskomt en
dan is de verrassing er al af en
dat wil ik natuurlijk voorkomen...hihi

Ik wens jullie nog een fijne koninginnedag en
hoop dat de zon zich ook nog een keer laat zien,
want het is wel erg triest weer vandaag
voor zo'n feestelijke dag...hihi

groetjes van:

2 opmerkingen:

  1. whow wat een prachtig en origineel kaartje in deze kleurtjes, en hartelijk gefeliciteerd met je moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje danielle
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle