maandag 5 april 2010

Weer wat gemaakt voor D-Sign Online


Met dit setje van Clippy-London
heb ik deze kaart gemaakt.


Het papier is uit een blok van Marianne design
en dan van de baby-serie,
maar vond het te mooi voor alleen babykaartjes
want het heeft wel wat romantisch en
is dus voor veel doeleinden geschikt.

Dit zijn de 3 zijden van dichterbij:




Ik vind 'm zelf wel zeer geslaagd en
hoop dat ze 'm in de winkel ook leuk vinden...hihi

En dit toilettasje heb ik aan 1 kant een beetje veranderd.

Het was zo:


Maar is nu zo geworden,
want ik vond het een beetje kaal...hihi


Zo, ik ga nu weer verder,
want wil nog een lay out maken en
ben nog met een map bezig,
dus nog druk, druk, druk,
maar wel errug leuk om te doen.

Zo, nog een fijne avond en tot snel!

lieve groetjes van:

2 opmerkingen:

  1. wat een gaaf kaartje, prachtig is die, en als ze hem niet leuk vinden, stuur ik je mijn adres wel hihi, en je tasje is ook heel leuk veranderd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart danielle echt super
    en je toilet tas is zo ook wel erg leuk geworden niks meer aan veranderen;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle