woensdag 7 april 2010

Layout voor D-Sign Online


Voor D-Sign Online ook deze LO nog gemaakt.
De embellischments zijn van hun en
het papier is van mijzelf en
ik heb er een combinatie van gemaakt
van 6 soorten scrappapier met
dan hier en daar wat scheuren, oprollen, nieten en
een afdrukje en een stansje gebruikt.

Ik vind het zelf wel een leuke LO geworden,
want het is ook mijn eerste,
ik heb nl. nog nooit een LO gemaakt
op een groot scrapvel en
mag ik zeggen dat ik er wel tevreden over ben???

Reacties zijn welkom,
ook als je nog hints hebt natuurlijk.

groetjes en een fijne, zonnige dag allemaal!



4 opmerkingen:

  1. wat een lekkere vrolijke lo prachtig hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuke lo danielle
    echt super liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat mag je zeker zeggen Danielle! Het ziet er prachtig uit

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zonnig was het zeker vandaag heerlijk hoor

    en je layout ik moet er even aan wennen want ik houd niet van zulke drukke layout(al heb ik er zelf nog nooit een gemaakt hoor hihi)

    maar als ik daar even door heen kijk mag hij er wezen hoor

    doei doei Gusta

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle