maandag 26 april 2010

Workshop-project









Afgelopen zaterdag een leuk workshop-project gemaakt.

Helemaal mijn stijl en
dat onwijs gave Tilda-papier
is er natuurlijk ook wel erg geschikt voor.

De 1e foto is een voor- en bovenaanzicht,
de 2e foto is de bovenkant en
de andere foto's zijn de 4 zijkanten
met de leuke laatjes en afwerkingen.

Kunnen jullie ook zo genieten van iets wat je gemaakt hebt?

Zo, nou ga ik verder met een ander project,
dat kan ik helaas pas na vrijdag laten zien,
want dat is voor mijn moeder haar 65e verjaardag en
dat is vrijdag, dus moeten jullie ook nog even wachten,
want ja, je weet maar nooit of ze komt snuffelen...hihi

Iedereen nog een fijne dag en tot snel.

Enne...de advertenties op Marktplaats staan er ook nog hoor!

lieve groetjes van:





5 opmerkingen:

  1. Wat gaaf zeg Daniëlle, errug leuk gemaakt.

    Groetjes
    Gonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig zeg je creatie gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouw wat super meid ik vind hem helemaal geweldig

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oohhh meis heb je het al af!! wat ziet het er geweldig mooi uit!! nu dat andere doosje nog, is het helemaal compleet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend doosje danielle
    erg leuk
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle