maandag 29 augustus 2011

Een impressie van de beurs

Lintjes, stansjes en voorbeeldkaarten etc.

Doosjes, tasjes, taartpuntjes etc.

Theedoosjes, bierflessen en babydoosjes etc.

Pillowboxen, mercidoosjes, puntdoosjes en
mijn zelfbedachte zeeproosdoosjes en
2 soorten windlichtjes etc.

Hallo allemaal;

Hierbij een impressie van de kraam van mij
van de beurs afgelopen weekend.

Helaas was het helemaal niet druk,
maar goed, ik had mijn stageld eruit en
nog wat winst en meer dan ik gedacht had,
want het was 2 dagen en
ik vond het erg jammer dat er maar weinig mensen kwamen,
maar als het nog een keer is,
ga ik gewoon toch weer en hopelijk is het dan drukker,
want het is een nieuwe beurs die nog van de grond moet komen,
dus we geven ze gewoon nog een kans
mocht er nog een volgende keer komen,
maar nu op naar 16 oktober,
want dan is de volgende hobbymarkt in Veldhoven,
dus noteer maar vast in de agenda en
kom gezellig langs als je tijd en zin hebt zou ik zeggen.

Zo, nu weer aan de slag om dingen bij te maken,
want er was wat op en ver uitverkocht,
dus weer opnieuw beginnen voor de volgende keer,
wat natuurlijk helemaaaaal geen straf is...hihi

Ik zal nog foto's laten zien van wat dingen,
maar nu eerst even nagenieten en bijkomen.

Ik wens jullie een fijne avond en
tot snel maar weer!

Lieve groetjes;



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle