dinsdag 16 augustus 2011

En nog een paar theedoosjes



Hallo lieve mensen;

Naar aanleiding van het theedoosje wat ik
voor mijn oma gemaakt heb,
moest ik voor een tante van mij ook een doosje maken
voor een verjaardag waar ze heen moest,
dus dat is natuurlijk wel een complimentje! (bloos)

Maar omdat ik er voor de beurs volgende week
ook nog wilde maken ben ik maar gelijk aan de slag gegaan en
heb ik bovenstaande doosjes nog gemaakt en
er gaan er zeker nog meer volgen,
want ze zijn wel erg leuk om te maken...hihi

En natuurlijk hoef je er niet persé thee in te doen,
want ik heb er een paar gevult met 12 theezakjes,
maar ook met 5 theezakjes en 5 kersenbonbons,
maar je kunt er natuurlijk ook alleen bonbons,
zeepjes of iets anders leuks of lekkers in doen.

Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden en
ik ga snel weer verder met andere dingen
voor de beurs volgende week,
want het begint nu wel snel dichterbij te komen...hihi

Nog een hele fijne dag en tot snel!

Lieve hobbygroetjes;

1 opmerking:

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle