donderdag 4 augustus 2011

Mannenportemonee





Hallo

Normaal maak ik meestal kado-envelopjes
om geld kado te geven,
maar voor mannen wilde ik iets anders maken en
dat zijn deze portemoneetjes geworden.

Ik heb ze eens gezien op deze blog
waar nog veeeeel meer gave dingen op staan.

Zo, dit was het weer voor even.
Vandaag en morgen moet ik nog werken en
dan lekker 3 weken vakantie,
dus dat wordt lekker freubelen en
dingen voorbereiden voor de beurs/markten
waar ik de komende maanden ga staan.
De eerste is 27 en 28 aug. in Deurne en
de folder daarvan staat in mijn rechter zijbalk.
Ik zou het leuk vinden als je gezellig langs komt,
want ik sta daar met zelfgemaakte dingen en
nog wat andere spulletjes die ik bij me heb.

Nou, ik hoop snel weer wat te kunnen laten zien,
maar ik ben druk met de voorbereidingen,
dus excuseer mij als het wat langer duurt.

Lieve knutselgroetjes;

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk danielle

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Daniëlle,
    Wat een schattige portemonee is dit geworden, ik kwam jou tegen op de Candy verloting bij Diny en nieuwsgierig als ik ben ga ik dan eens rond snuffelen.
    Ik ben volger van je geworden en zou het leuk vinden als je ook eens bij mij komt kijken en eventueel volger wilt worden.
    Groetjes van Anja / Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle