vrijdag 19 augustus 2011

Tweeling-kaartje


Hallo

Op bestelling een kaartje voor een tweeling
moeten maken en omdat ze nog niet weten
wat het wordt, moest het dus iets universeels zijn.
Nou, dat valt toch nog tegen moet ik zeggen,
maar vond dat ik het er aardig afgebracht heb.

Heb een kaart van 24x12 cm in 3 delen gevouwen en
de buitenste 2 delen dus beplakt met scrappapier,
daar een stans van de spellbinders op en
het groene randje er achter heb ik langs de mal afgetekend en
daarna zelf uitgeknipt en op elkaar geplakt.
De plaatjes met de babietjes zijn van Eline,
dat zijn al oude plaatjes die ik nog had liggen en
die ik nu dus mooi kon verwerken....hihi

De tekst komt uit een boek en
vond ik wel grappig,
want het is natuurlijk ook "dubbel geluk"

Nu maar hopen dat degene waar hij voor gemaakt is
'm ook leuk vindt en natuurlijk de aanstaande ouders,
maar weet niet of ik daar nog iets van zal horen,
maar zou wel leuk zijn natuurlijk.

Zo, dat was ff een kaartje tussendoor,
want ga nu weer verder met de doosjes enzo
voor volgende week, want dan is de beurs
op zaterdag en zondag, dus dat wordt kort dag.

Ik wens jullie een fijn weekend en
hopelijk tot snel weer!

Lieve, zonnige groetjes;

2 opmerkingen:

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle