dinsdag 14 september 2010

Hier ben ik eindelijk weer!

Hallo allemaal!

Hier eindelijk weer een teken van leven van mij.
Ik had het voor de vakantie erg druk met de badkamer,
maar die is af, dus de foto's volgen nog.
Daarna was ik met een groot "project" bezig,
maar daar kon ik niets over zeggen toen,
omdat mijn moeder mijn blog ook volgt en niets mocht weten,
maar ondertussen is dat ook klaar en
dat was mijn hele woonkamer schilderen en
we hebben ook nieuwe meubels,
maar dat mocht ze nog niet weten,
daarom kon ik dat niet zeggen...hihi

Maar ja, dat is nu ook bijna klaar,
op een paar schilderijen na en
die wilde ik natuurlijk ook zelf maken...why not?
Dus bij de Action schilderijen gehaald,
maar omdat ik persé vierkante wilden van 50x50 cm of
60x60 cm (zoals deze dus zijn)
zijn ze blanco onwijs duur bij hobbyzaken en
heb ik dus voorgedrukte schilderijen gekocht.
Die heb ik voorzien van een paar lagen gesso en
daarna zijn deze schilderijen geboren.
Ik weet alleen nog niet of ik ze allebei ophang
of maar 1, want ze komen boven mijn dressoir en
dat is misschien wel erg groot samen...hihi
Dus wie weet hou ik er gewoon nog 1 over
om ergens anders neer te hangen.

De 2 schilderijen samen

Het linkse schilderij

Het rechtse schilderij





Een paar sneakpeaks van de schilderijen

De kleuren komen hier helemaal goed over heb ik het idee,
maar het is een beetje beige met grijs en
hier en daar een paar paarse accenten.
In de sneakpeaks kun je het misschien beter zien.

Nu ben ik nog met een ander schilderij bezig en
als die klaar is laat ik 'm natuurlijk ook zien en
als ze allemaal hangen
dan komen de foto's van de woonkamer nog.
En die van de badkamer natuurlijk,
maar daar moet nog ff een accesoire bij en
dan is ie klaar voor de foto's...hihi

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties en
evt. tips zijn van harte welkom.

Groetjes en nog een fijne dag!



8 opmerkingen:

  1. Joh, die zijn echt mooi geworden Daniëlle. Wat een goed idee om dan over bestaande schilderijen heen te werken. Ze hangen nog niet heb ik begrepen en ik hoop van harte dat je mettertijd ook even laat zien hoe het er uit ziet als ze (of eentje) boven je dressoir hangen. Groetjes, Allet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeel origineel zijn deze prachtig schilderijen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow...dat is heel mooi geworden. Goed idee van je...succes met de rest

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat prachtig Daniëlle. Helemaal super daar mag je terecht heel trots op zijn.
    Groetjes Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke mooi joh!!! Je hebt ongekende talenten Danielle!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een top idee om er 'bestaande' schilderijen voor te gebruiken. En hoe origineel wil je het hebben, eigen gemaakte schilderijen aan de muur. Als ik deze zo zie, worden dat de echte eye catchers van de woonkamer straks :-D

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel lieve mensen voor jullie reacties en dat geeft me moed om aan het laatste schilderij te beginnen, hoewel ik het heel anders wil, ben ik bang om toch weer wat dingen terug te halen...hihi
    Maar ik doe mijn best en de foto volgt zsm

    groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor die schilderijen!
    En wat leuk dat je een geheel nieuwe woonkamer hebt. Hebben jullie alles zelf aan gepakt of ook hulp ingeschakeld van professionals? Wij zitten namelijk met precies hetzelfde idee om onze woonkamer een geheel nieuwe look te geven. maar we zien nog een beetje op tegen al het schilderwerk en zitten er dus sterk aan te denken om een schilder in te huren (bijvoorbeeld via: http://www.schilder-weetjes.nl/informatie/schilderen/voordelen-schildersbedrijf.html) maar aangezien jullie ook net de woonkamer hebben aangepakt was ik nieuwsgierig hoe jullie dat is bevallen? Was het zwaar of viel het mee?
    Groeten,
    Sophie

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle