vrijdag 24 september 2010

Nostalgische kerst



Deze 2 kerstkaartjes heb ik van de week zitten maken.
De 1e is naar een voorbeeld uit het boek van Marianne en
de 2e is voor een layout van een yahoogroep.
Bij allebei heb ik het scrappapier van Marianne gebruikt,
want ik vind het erg mooi papier voor nostalgische kaarten.
Ook de 3D plaatjes zijn van Marianne toevallig,
want die had ik al langer in huis en
het kerstboompje is ook van haar en
vind ik helemaal leuk en zal ik zeker nog
vaker gaan gebruiken, dus kijk maar uit...hihi
Ik heb nl. al gestanste boompjes liggen die ik uit
ribbelkarton heb gestanst (zie ook 1 boom op de kaart) en
dat geeft volgens mij een erg leuk effect,
dus dat moet helemaal goed komen deze kerst...hihi 

Ik wens jullie vast een fijn weekend en
wie weet zie ik jullie snel weer!

lieve groetjes;

2 opmerkingen:

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle