zaterdag 25 september 2010

(ver)-huiskaartjes




Naar aanleiding van een huisje in de cards only
heb ik deze kaartjes gemaakt.
Oorspronkelijk was het een doosje,
maar met een beetje fantasie maak je er gewoon een kaart van.
De maten zo gemaakt dat hij in een vierkante envelop kan en
dan kunnen ze morgen op de post,
want moet ze eerst nog even schrijven.

De bovenste is voor iemand waar ik
even de naam niet van kan noemen,
want weet niet of ze kijkt voordat hij
bij haar op de mat ligt en
de onderste is voor een collegaatje
die voor haar studie op kamers in Rotterdam
is gaan wonen en nog een kaartje tegoed had.

Ik ben erg benieuwd wat ze er van vinden,
ik hoop leuk, want heb ze met
veel liefde en plezier zitten maken,
hoewel het me wel een hele middag heeft gekost...hihi

Zo, ga me nu klaarmaken voor vanavond,
want we gaan bij de buren de boel op stelten zetten,
want de buurman is jarig geweest en
is 30 geworden en dat gaan ze groots vieren.
Morgen ben ik er waarschijnlijk ook niet,
want dan moeten we naar mijn schoonmoeder,
nog voor haar verjaardag en dan gaan we lekker uiteten,
dus ik zal er voor maandag niet zijn met een nieuwe creatie,
maar maandag heb ik vast tijd,
want dan moet ik om 11.15 uur bij de tandarts zijn
om mijn laatste verstand(skies) door hem te laten trekken....ieks!
En daarna ga ik lekker aan de freubel
om te relaxen en mezelf te verwennen...hihi

Ik wens jullie een fijn weekend en tot snel!

3 opmerkingen:

  1. prachtig zijn deze origineel huisjes kaarten, en veel plezier met alle verjaardagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaatren danielle
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaarten echt schitterend

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle