zondag 19 september 2010

Mijn laatste schilderij

Hallo lieve mensen;

Vandaag weer een lekker freubeldagje gehouden en
mijn laatste schilderij voor de woonkamer afgemaakt.
Hij is wel anders geworden dan de anderen hé?

Deze is met limegroen, dat is ook de kleur
van de accesoires in mijn woonkamer en
de anderen daar had ik wat paars in gebruikt
omdat ik dat mooi vond als accenten die er dan iets uitsprongen.

Dit is het schilderij in zijn geheel geworden

Dit is een sneakpeak van de linker bovenhoek

Dit is een sneakpeak van het middelste deel

Dit is een sneakpeak van de rechter onderhoek.
Hier zitten, zoals je kunt zien wat barstjes in.
Die zitten over heel het doek verspreid en zijn al ontstaan
toen ik de 1e laag gesso erop smeerde en
vond het van 1 kant wel een grappig effect geven,
hoewel ik dat niet gewend was van die anderen,
want dat is een heel andere ondergrond,
maar geeft wel een leuk speels effect aan het geheel.

Het woordje living vond ik zomaar leuk,
omdat het de afkorting van Livingroom is en
omdat het leven betekent en
dat doe je in de woonkamer, toch?


Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties en
als ze allemaal hangen en ik klaar ben met de woonkamer,
dan volgen daar de foto's ook nog van,
maar dat ligt aan mijn hubbie, wanneer die tijd heeft,
want die moet de gaten boren...hihi

Tot die tijd geniet ik er zo wel vast van en
komen er misschien eerst nog wat kaartjes,
want die heb ik ook een paar klaar en
wil dan stilletjes aan vast met de kerstkaarten beginnen,
want voor je het weet heb je die ook weer nodig...hihi

Zijn jullie daar ook al mee begonnen of ben ik wel erg vroeg?

Ik wens jullie nog een fijne avond en tot snel!

lieve groetjes;



5 opmerkingen:

  1. Prachtig Danielle!!

    Kerstkaarten...ben allang begonnen om zo de druk rond kerst er wat af te halen. Niet dat ik geen last heb van decemberstress hoor, hahaha

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitternde schilderij danielle
    erg leuk gedaan
    ik ben ook al begonnen met me kerstkaartjes heb er nu pas bijna 3 af en er moeten nog heel veel bij
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik KIjk mijn ogen uit hier zeg, wat heb je allemaal prachtige dingen gemaakt, echt super!! en je badkamer..... klasse zeg, zo zie je hoe iets totaal anders kan worden! Prachtig allemaal! tja kerstkaarten, nu de tijd nog vinden en er ook maar snel aan gaan beginnen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ook je derde schilderij mooi Danielle. Ik hoop van harte dat je een foto plaatst als alle drie de schilderijen een plaats hebben gekregen. Groetjes, Allet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig maar ben wel heel nieuwsgierig naar het geheel

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle