woensdag 15 september 2010

Mijn eerste nieuwe trots!

Hallo:

Hierbij presenteer ik jullie mijn eerste grote trots:
DE BADKAMER!!!

Dit zag je aan de linkerkant als je de badkamer binnen kwam

Dit zie je nu als je de badkamer binnen komt.


Dit zag je aan de rechterkant als je binnen kwam

Dit is nu mijn nieuwe badmeubel aan de rechtkant van de badkamer...wat een verschil hé?

En dit is mijn grote, fijne, ruime douche van 90 x 106 cm!
Echt heerlijk die ruimte om je in te douchen en
een heel verschil met mijn oude douchebak en
altijd waaiende douchegordijntje...hihi

Nou, dit is dus het eerste project waar we voor de vakantie mee bezig waren en
de foto's van de woonkamer volgens zsm. als alles klaar is en hangt...hihi

groetjes en nog een fijne dag!

6 opmerkingen:

  1. whow dat is een echte metamorfose zeg toppie hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat is zeker een heel verschil Daniëlle, kan me voorstellen dat je daar helemaal blij mee bent

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouw wat een GE-WEL-DIGE badkamer
    echt helemaal te gek ben er jaloers op hihi
    geniet er lekker van
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. meid wat een verschil! en wat heb je een schitterende badkamer gekregen.
    je schilderijen sijn ook erg mooi
    je kan ze ook strak naast elkaar boven de kast hangen of een heel klein stukje er tussen
    is wel heel mooi hoor of 2 dat heb ik ook

    succes groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Danielle,

    Wat ziet het er waanzinnig gaaf uit, helemaal geweldig.
    Zou blij zijn als het bij ons zover is,hahaha.

    Liefs Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zowww dat is schitterend geworden....:)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle