dinsdag 12 januari 2010

1 stempel, 1 layout, maar in 3 verschillende kleuren






Ik heb van 1 clingstempel en 1 layout,
als je het een layout mag noemen,
in 3 verschillende kleuren kaartjes gemaakt,
want ik vind dit een mooie stempel en
layout voor condoleance kaarten,
maar ik heb er expres geen tekst op verwerkt,
zodat ze ook nog voor iets anders gebruikt
kunnen worden als dat nodig is,
bijv. sterkte ofzo, maar ook voor een verjaardag, toch?

Helaas is het niet goed te zien
dat de onderkaart gewoon wit is en
ze zijn een beetje schuin soms
door de knoop/strik die erop zit...
stomme scanner....hihi

En natuurlijk ben ik weer benieuwd wat jullie er van vinden

groetjes:

7 opmerkingen:

  1. nou leuke kaarten hoor,toch ook weer heel verschillend.maar kan je je kaartje van je camera niet in je com,doen dan hoef je je kaarten niet te scannen

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel Gusta.

    Ik kan het kaartje van de camera wel in mijn laptop doen, maar ik vind die foto's vaak niet zo mooi en ze zijn ook veel groter van bestand, dus scan ik ze gewoon en dan komt het wel goed en anders kijk ik er gewoon "doorheen"...hihi

    groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vindt ze alle 3 heel erg leuk geworden ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartjes. Kunnen inderdaad voor veel verschillende doeleinde gebruikt worden!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige stijlvolle kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaarten heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi danielle
    schitterende kaartjes
    erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle