zondag 17 januari 2010

Workshop gevolgd


Gisteren een hele leuke en gezellige workshop gevolgd
bij Angelique en we gingen afdrukjes inkleuren met distress inkt.
Het was heel leuk om te doen en na het oefenen
hebben we deze onwijs lieve kaart gemaakt.
Hij is gelift van Angelique zelf, maar ja,
dat krijg je als je een voorbeeld maakt voor de workshop...hihi

Angelique, dankjewel weer voor de gezellige dag en
de anderen en het potlood en de gum natuurlijk ook ....whahaha! (geintje van ons)
En....ik zie je de volgende keer weer.

groetjes Daniëlle

10 opmerkingen:

  1. hoi danielle
    wat een schitterend kaartje
    erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Danielle,


    Gezellig gisteren, he. Je kaart is mooi geworden.
    Ik ga proberen de 24e vrij te krijgen lijkt me wel gezellig.


    Gr.Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihihi het potlood en de gum staat hier smakelijk mee te lachen... was erg gezellig gisteren!! doen we echt een keertje over! Je kaart is super geworden, prachtig gekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje Daniëlle, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is echt super mooi zeg

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk kaartje. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, ik zie nu wat ik gemist heb!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schatje prachtig gedaan hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Danielle heb een award voor je klaar staan op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Danielle, je kaartje is echt heel mooi geworden. Hihi... wie had dat gedacht dat we die eind van de dag klaar zouden hebben. Ik vond het echt heel gezellig! Leuk dat ik je heb ontmoet bij Angelique.
    Tja... dat potlood en het gummeke maakte het helemaal af hé!!!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle